BALLEM SARDANES AMB EN JOAN

El dimecres, 22 de setembre va venir en Joan Castellà a l’escola a ensenyar-nos els passos de les sardanes.

El Joan és una persona que porta molts anys sent sardanista i en sap molt i va voler passar la tarda amb nosaltres ensenyant-nos a ballar sardanes.

Vam sortir davant de la porta principal de l’escola i allà ens vam posar en rotllana. Primer, ens va ensenyar els passos curts que ens van semblar una mica difícils. Vam estar practicant durant una estona sense música; i després ho vam provar amb música de la cobla. Quan vam acabar de fer els passos curts, vam aprendre els passos llargs. Aquests eren més fàcils.

Més tard, ens va ensenyar a fer el galop que és agafar-nos de les mans per parelles i ballar al ritme de la música fent saltirons. Arriba una moment en que la parella del davant es gira i passa per sota de les altres parelles fins al final.

Ens ho vam passar molt bé!

Et volem donar les gràcies per haver passat la tarda amb nosaltres i haver-nos ensenyat a ballar sardanes. GRÀCIES JOAN!

Gràcies de part de tota la classe i sempre que vulguis pots venir i veuràs com hem millorat els passos de les sardanes!

Alumnes de 3r B