DIA DE LA PAU 2020
Cada dia ha de ser el dia de la Pau però també està bé fer-ne un esment especial un cop a l’any!
DIA DE LA PAU 2020 Llegeix més »
Cada dia ha de ser el dia de la Pau però també està bé fer-ne un esment especial un cop a l’any!
DIA DE LA PAU 2020 Llegeix més »
Cada dia ha de ser el dia de la Pau però també està bé fer-ne un esment especial un cop a l’any! Així de bonic ho hem fet a l’escola Jaume Balmes.
Com a totes les escoles, a la nostra classe també celebrem el dia de la Pau, un dia especial , que no caldria recordar si sempre tinguéssim PAU en el nostre món. Aquest any hem fet un petit detall amb els més petits de l’aula . Amb tots els alumnes de l’aula hem realitzat un
DIA DE LA PAU A LA CLASSE DE RELIGIÓ Llegeix més »
Aquesta producció estrenada en 1983 és una adaptació del Conte de Nadal del gran Charles Dickens. Pels qui no recorden bé l’argument o bé encara no han vist està petita obra d’art animada, tot comença a Londres cap a finals del segle XIX en vigílies de Nadal; un taller, un empleat treballant fins a l’últim
EL CONTE DE NADAL, DE CHARLES DICKENS Llegeix més »
Amb els alumnes de primer hem treballat el valor de la Solidaritat. Hem parlat de la importància de ser solidaris amb els altres i de donar a aquells que no tenen tant. Després hem vist un conte.
El dilluns 30 de gener a l’escola hem celebrat el Dia de la Pau, realitzant diferents activitats, que han implicat a tot l’alumnat, des de missatges escrits, visuals fins a la cantada conjunta al pati de l’escola.