Primària

ELS TEMPLES

Amb els nois i noies de tercer hem treballat de forma molt senzilla alguns dels apartats de les religions abrahamiques. Entre elles els noms dels llibres sagrats, els símbols i els temples. Per finalitzar el tema hem realitzat aquest senzill Lapbook d’un temple cristià.

ELS TEMPLES Llegeix més »

CONFERÈNCIES D’ANIMALS

Aquest segon trimestre, els nens i nenes de primer hem començat a fer les conferències sobre els animals. Aquesta és una activitat molt interessant, ja que han de buscar informació sobre l’animal que els ha tocat, preparar la presentació i fer l’exposició davant dels seus companys. Ens agrada i estem aprenent moltíssim!!!

CONFERÈNCIES D’ANIMALS Llegeix més »

LA VELLA QUARESMA

Després de Carnestoltes arriba el període de la Quaresma. La quaresma (del llatí quadragesima, o el “quarantè” dia abans de Pasqua) és el període de quaranta dies d’abans de Pasqua que el calendari litúrgic cristià assenyala per a preparar-se per a la Setmana Santa. Comença el dimecres de Cendra i acaba el diumenge de Pasqua.

LA VELLA QUARESMA Llegeix més »

El nostre símbol

Amb els alumnes de quart hem treballat els evangelistes. Primer hem buscat el significat d’Evangeli ( “ Bona notícia” ) i després hem parlat dels quatre evangelistes: Mateu, Marc, Lluc i Joan. Hem buscat els seus símbols en la Basílica de la Sagrada Família de Barcelona, on estan molt visibles en les columnes centrals. Per

El nostre símbol Llegeix més »

Activitat AQUOLOGIA

Avui ha vingut el Gabriel a fer-nos una xerrada sobre l’aigua. Hem reflexionat sobre la seva procedència, els seus usos i també sobre la seva distribució. Hem parlat del cicle natural de l’aigua i del cicle urbà de l’aigua. Hem après la diferència entre aigua neta i potable, aigua neta però no potable i aigua

Activitat AQUOLOGIA Llegeix més »

EL VIAJE DE ARLO.

A l’aula de 2n A un dels nostres alumnes, el Raúl juntament amb la seva mare han estat molt amables de portar-nos la pel·lícula. “El Viaje de Arlo. Per més felicitat dels nens i agraïment per part de la mestra , ens ha portat un dinosaures per decorar. És una pel·lícula amb la qual es

EL VIAJE DE ARLO. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut