LA MONA, A L’ESCOLA… I PORTES ENLLÀ!
El darrer dia del primer trimestre que tot just acabem de tancar, el divendres 27 de març, va esdevenir la jornada de fer (i d’anar a menjar) la mona, el tradicional pastís d’aquestes dies de Pasqua, activitat que a la nostra escola adoptà enguany les formes més diverses, segons el nivell o cicle… Els nens […]
LA MONA, A L’ESCOLA… I PORTES ENLLÀ! Llegeix més »















