Infantil

Conta-Contes

AQUESTA SETMANA EL  CONTA-CONTES ENS HA EXPLICAT  EL CONTE  “LES SET CABRETES I EL LLOP”. HA VINGUT A LA NOSTRA CLASSE LA SEVA MARE PER AJUDAR-LO. DESPRÉS HEM FET UN DIBUIX MOLT BONIC SOBRE EL CONTE. HA ESTAT MOLT INTERESSANT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ . A LA CLASSE DE P4 EL CONTA-CONTES, […]

Conta-Contes Llegeix més »

CONTA-CONTES

AQUESTA SETMANA A LA CLASSE DE P4 B HA FET DE CONTA-CONTES. JUNTAMENT AMB LA SEVA MARE ENS HAN EXPLICAT EL CONTE “ELS TRES PORQUETS”. ENS HA AGRADAT MOLT. I EL CONTA-CONTES DE P4A  ENS HA EXPLICAT EL CONTE “ELS TRES PORQUETS”. HA VINGUT A LA NOSTRA CLASSE LA SEVA GERMANA PER AJUDAR-LA. HA ESTAT

CONTA-CONTES Llegeix més »

SORTIDA A LA CARRAL

El passat 30 d’octubre els nens i les nenes d’Educació infantil vam anar d’excursió a la Carral. Allà vam poder gaudir de diferents activitats a l’aire lliure, a la tarda vam menjar castanyes.    

SORTIDA A LA CARRAL Llegeix més »

Conta-contes

EL CONTA-CONTES D’ AQUESTA SETMANA ENS HA EXPLICAT JUNTAMENT AMB ELS SEUS PARES EL CONTE DE “ELS GEGANTS I EL BESTIARI”. HA ESTAT MOLT INTERESSANT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ . A MÉS A MÉS  HEM APRÈS MOLTES COSES SOBRE LA CULTURA POPULAR DE LA NOSTRA CIUTAT. EL  CONTA CONTES, JUNTAMENT AMB ELS SEUS PARES

Conta-contes Llegeix més »

TALLER DE FRUITA.

El passat dimarts dia 16 d’ octubre van venir a fer/nos un taller a la classe sobre menjar fruita. Ens van explicar un conte molt bonic, , vam aprendre una canco i vam acabar fernt una maduixa que és un iman per posar la nevera perquè ens en enrecordem que hem de menjar fruita cada

TALLER DE FRUITA. Llegeix més »

VISITEM LA CASA DELS CARRANQUERS

El passat dimarts 18 de setembre els nens i les nenes de les dues classes de P5, aprofitant que ja s’atansava la festa major, vam anar a visitar la casa dels carranquers. Allí ens esperàven la ……………. i el ………………. per ensenyar-nos algunes de les bèsties que tenen allí guardades. Vam poder visitar la part

VISITEM LA CASA DELS CARRANQUERS Llegeix més »

Fem pa!

Les nenes i els nens de P5, avui dia 11 de juny, hem anat al Sindicat a fer pa de pipes. Hem necessitat: farina, aigua, llavors, plantes aromàtiques , sal i oli. Estava tan booooooo!!!

Fem pa! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut