La Sala de Plens de la Paeria de Cervera va acollir el passat dilluns 10 de novembre l’acte de constitució del nou Consell dels Infants per al curs 2025-2026, al qual va assistir la regidora de Mobilitat, Montse Closa.
El Consell d’Infants de Cervera està format per 9 alumnes, un de cada aula de 5è i 6è de primària de les tres escoles de la ciutat, que representen tots els infants de Cervera. Es reuneix de manera periòdica per parlar i debatre temes per millorar la ciutat. Recull propostes, busca informació i fa arribar les propostes de millora a la Paeria de Cervera.
.

.
El curs passat el Consell dels Infants va treballar i conscienciar la població sobre la importància del civisme. Van incidir en el manteniment i la bona conservació dels parcs infantils, com a espai de lleure i convivència. I van promoure una campanya per animar els infants a sortir al carrer i gaudir dels parcs, com a alternativa lúdica a les pantalles.
Una vegada constituït el Consell, els infants hauran de recollir les propostes de les seves classes i, de manera conjunta, es plantejarà un projecte o activitat concreta per fer-la realitat al llarg del curs.
.
Informació i imatge extrets de https://cervera.cat/actualitat/noticies/cervera-constitueix-el-consell-dels-infants-del-curs-2025-2026/

