Nadal 2019

Pastorets

Tió

Protagonista P3A

A la classe de P3 A, el pare i la germana gran del protagonista van venir a fer-nos els trucs de màgia del bruixot Ot.  Vam estar tots molt contents i ens va agradar molt poder formar part dels diferents trucs que ens van fer: ens van fer desaparèixer, vam intentar atrapar la llum vermella, vam llançar la puça…

Al acabar ens van regalar una piloteta saltarina amb la que vam aprendre a fer un truc per provar-ho a casa!! Moltes gràcies!

Conta Contes P4A

CONTINUANT AMB L’ ACTIVITAT DEL CONTA CONTES, AQUESTA SETMANA ENS PRESENTA EL CONTE : L’ ANEGUET LLEIG, EL HI VA AGRADAR MOLT, TAMBÉ EL VAREM TENIR UNS DIES A LA CLASSE PER PODER-LO FULLEJAR, TOT UN ENCERT!!!

GRÀCIES PER VENIR

Conta Contes P4B

Aquesta setmana m’ha tocat a mi fer el CONTA CONTES.  Ha vingut la meva mare i m’ha ajudat a explicar el conte «ELS DIABLES» , la seva protagonista es diu CUETA.

M’HA AGRADAT MOLT QUE LA MARE VINGUÉS A L’ESCOLA

El pessebre de la classe

Avui a la classe ,amb els nens de primer i la Sra. C.B, hem començat a muntar un pessebre. Les figures de fang, tenen molta història, perquè les van realitzar alumnes de setè i vuitè  amb la C. B. ja fa molts i molts anys. Els nens i nenes de primer , molt emocionats han col·laborat en tot:  portant els papers,   els troncs, les branques, les figures i al final han realitzat uns animalets molt simpàtics per afegir al pessebre. Però… encara no està acabat, durant aquests dies anirem afegint figuretes i tots els detalls  amb tots els alumnes de l’aula de religió.

El pessebre de la Paeria

El passat dia 1, va tenir lloc la inauguració del pessebre realitzat pels alumnes de les tres escoles de primària de la nostra ciutat. Aquest any ho hem fet amb els alumnes de quart. Hem de donar les gràcies a les mestres que ens ajuden a dur a terme  aquest projecte. Gràcies P. T i T. B per ajudar-nos en el moment de la realització i per acomodar-vos als canvis d’horaris. Sense vosaltres seria una mica més complicat.Gràcies nois i noies de quart, sense la vostra il·lusió no hauria estat possible realitzar aquest projecte. Aquí us deixem les fotos dels nostres personatges i algunes del pessebre. Esperem que l’aneu a veure durant les festes de Nadal.

Llegeix més»