Visitem la Fundació Miró!

Ahir, dijous 11 de juny, els nens i les nenes d’Infantil vam fer una sortida molt especial per visitar la Fundació Joan Miró.

Aquesta visita ha estat la cloenda d’una setmana dedicada al projecte d’art de Joan Miró, durant la qual hem descobert algunes de les seves obres més conegudes, els seus colors, les seves formes i la seva manera tan original d’entendre l’art.

Al museu vam poder observar de prop diferents pintures, escultures i creacions de l’artista, i vam gaudir d’una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a comprendre millor tot allò que havíem treballat a l’aula. També vam tenir l’oportunitat de compartir impressions, fer observacions i deixar-nos sorprendre per la imaginació i la creativitat de Miró.

Ha estat una jornada plena d’aprenentatges, emocions i descobertes que ens ha permès tancar aquest projecte d’una manera molt especial.

Gràcies a tots els infants pel seu entusiasme i interès durant aquesta setmana tan artística! 🎨✨

Podeu veure totes les fotografies al Drive de l’escola, a la carpeta d’activitats comunes/Infantil – Mudeu Joan Miró

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut