6è visita la fundació “Mona”
L’alumnat de sisè de l’escola ha realitzat una sortida molt especial a la Fundació Mona, un centre dedicat a la recuperació i el benestar de primats que han patit situacions de maltractament o captivitat. Durant la visita, els nens i nenes han pogut conèixer de prop la història d’alguns dels ximpanzés i macacos que viuen […]
6è visita la fundació “Mona” Llegeix més »











