Portada

Visitem la Fundació Miró!

Ahir, dijous 11 de juny, els nens i les nenes d’Infantil vam fer una sortida molt especial per visitar la Fundació Joan Miró. Aquesta visita ha estat la cloenda d’una setmana dedicada al projecte d’art de Joan Miró, durant la qual hem descobert algunes de les seves obres més conegudes, els seus colors, les seves

Visitem la Fundació Miró! Llegeix més »

🌍 Celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient i l’ODS 15!

Aquesta setmana hem celebrat el Dia Mundial del Medi Ambient centrant la nostra mirada en l’ODS 15: Vida d’ecosistemes terrestres. A través de vídeos educatius i contes sobre la natura i la fauna, hem après la importància de combatre la desforestació, protegir els animals autòctons i cuidar la biodiversitat. Com a acció pràctica per millorar

🌍 Celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient i l’ODS 15! Llegeix més »

L’hort de l’escola!

DIVENDRES 12 DE JUNY El curs escolar arriba a la seva recta final i aquesta setmana hem fet les últimes actuacions de manteniment al nostre hort pedagògic. Després de mesos de feina, cura i constància, hem tingut una gran recompensa: hem pogut collir un bon grapat de maduixes delicioses! La vida de l’hort, però, no

L’hort de l’escola! Llegeix més »

Visitem el Citilab

El Citilab està ubicat a una antiga fàbrica tèxtil que es va remodelar i ha donat lloc a un Líving Lab, un laboratori viu i ciutadà, d’innovació social i digital. La classe dels robots no podíem perdre aquesta oportunitat i la setmana passada vam anar a fer una visita i veure de primera mà com

Visitem el Citilab Llegeix més »

Colònies de 6è a la Ràpita

La setmana passada, l’alumnat de sisè va gaudir d’unes colònies plenes d’activitats, convivència i molta diversió. El primer dia vam començar amb molta energia visitant PortAventura, on vam poder pujar a diverses atraccions i compartir moments molt emocionants. A la tarda vam arribar a la casa de colònies, situada a la Ràpita, i després de

Colònies de 6è a la Ràpita Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut