Visita dels alumnes de 6è al MNACTEC de Terrassa

El passat divendres 15 d’abril, els alumnes de sisè vam visitar el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa. Volíem conèixer com es treballava en una fàbrica tèxtil a principis del segle XX i com eren les condicions de treball dels treballadors de l’època. La visita era teatralitzada i , per tant, ens hem convertit en obrers i obreres que han visitat des de les carboneres, les calderes, la màquina de vapor fins tota la zona de producció, els tints, els acabats i el magatzem.
A més vam gaudir d’altres exposicions permanents del museu com ara la del transport, l’enigma de l’ordinador i la de les matemàtiques i la vida.
Aquí us deixem unes fotografies de la visita.