Aquí us deixem els enllaços a diferents documents que poden ser del vostre interès.
DESCRIPCIÓ DE L’ACTUACIÓ DE LA TÈCNICA EN INTEGRACIÓ SOCIAL
NOUS DOCUMENTS PER AL CURS 23-24
NOUS DOCUMENTS PER AL CURS 22-23
NOUS DOCUMENTS PER AL CURS 21-22
-
- Informacions inici de curs 2021-22
- Informacions servei de menjador 2021-22
- Pla d’organització per a l’obertura del centre 2021-22
- Pla d’actuació per al curs 2021-2022 per a centres educatius en el marc de la pandèmia (agost 2021)
- Protocol de gestió de casos covid-19 en els centres educatius per al curs 2021-2022 (gener 2022)
DOCUMENTS ANUALS
DOCUMENTS DE CENTRE
PEC – Projecte Educatiu de Centre
El PEC és el document que recull els trets d’identitat del centre, els principis pedagògics i els principis organitzatius. També s’hi especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuació.
És un document que recull l’estructura organitzativa pròpia d’acord amb els objectius i criteris del projecte educatiu de centre. També concreta les regles i normes, els drets i deures dels diferents membres de la comunitat i l’organització del funcionament dels recursos humans, materials i funcionals.
* ANNEX 1 Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC) referents a l’Estratègia Digital (EDC) (Aprovat en Consell Escolar el dia 26 de juny de 2023).
*ANNEX 2 Modificacions de les NOFC pel que fa a les mesures correctives de centre (Aprovat en Consell Escolar el dia 26 de juny de 2023).
El PLC és el document en què s’expliciten tots els aspectes del centre educatiu relacionats amb el tractament, l’ensenyament i l’ús de les llengües.
El Pla TAC és el document que estableix les directrius clares per assegurar la competència digital de l’alumnat, la integració curricular, la inclusió digital i la innovació metodològica.
L’EDC recull totes les accions que es realitzen en un centre, i les que es realitzaran a mitjà termini, per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu.
El Pla d’acollida és el document que recull el conjunt d’actuacions que el centre educatiu posa en marxa per tal de facilitar l’adaptació de l’alumnat, les famílies i els mestres que s’incorporen de nou a la comunitat educativa.
El Projecte de convivència és el document que reflecteix les accions que el centre educatiu desenvolupa per capacitar tota la comunitat educativa per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.
La carta de compromís és el document que situa, facilita i afavoreix la cooperació entre les accions educatives de les famílies i la del centre educatiu.
El PdD és un document bàsic de gestió del centre docent i un instrument de la seva autonomia: en desplega el projecte educatiu, en quantifica i temporitza les millores i en vincula l’acció dels òrgans unipersonals i col·legiats.
CONSELL ESCOLAR 23-24
CONSELL ESCOLAR 22-23
CONSELL ESCOLAR 21-22
CONSELL ESCOLAR 20-21