NOVETATS CURS 2020-21

INFORMACIÓ SOBRE L’INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,  tal i com us vam informar per TokApp, us facilitem informació més concreta sobre l’inici d’aquest nou curs escolar. Cliqueu damunt la imatge per accedir a la presentació resum del Pla d’Organització per a l’Obertura del Centre.

Mireu-lo i llegiu-ho atentament per si us surten dubtes, poder-los aclarir a la reunió amb les famílies la propera setmana.

També us presentem el Pla de Contingència on estan previstes les accions que es duran a terme si es produeix, novament, algun tipus de confinament.

I, per últim, us aportem la carta que ens han fet arribar la consellera de Salut i el conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles, així com l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació“.

Us convidem a què dediqueu una estona a llegir-los tranquil·lament.

L’equip docent.

SERVEI DE MENJADOR. CURS 2020-21

Benvolguts i benvolgudes,

Donada l’actual situació, us demanem que les famílies d’alumnes de P4 a 6è, interessades en fer ús del servei de menjador, ens feu arribar un correu electrònic amb el nom, curs i dies d’ús (així com qualsevol altra dada necessària: al·lèrgies, intoleràncies, etc.) al nostre correu: gramenetserveisescolars@gmail.com, per tal de poder organitzar el servei correctament de cara al proper inici de curs.

D’altra banda, les famílies de P3 interessades podran recollir el full d’inscripció així com les normes del servei el pròxim dia 17 de setembre a l’oficina de cuina i fer-la arribar abans del dia 21, que serà quan comenci el menjador per als alumnes de P3.

Atentament,

L’Equip de Menjador

QUOTA MATERIAL, SORTIDES I COLÒNIES

INFORMACIÓ FAMÍLIES DE P3. CURS 2020-21

LLISTAT DE LLIBRES 2020-2021

Per conèixer el llistat de llibres pel curs 2020-2021 feu clic a la imatge. Les famílies no heu de comprar cap llibre ni quadern d’aquesta llista. Ho farem des de l’escola amb el Programa de Reutilizació de llibres de text i Projectes d’Innovació Educativa de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

DEURES d’ESTIU 6è

Els alumnes de 6è han de realitzar unes activitats d’estiu que hauran de presentar al seu tutor/a de 1r ESO el primer dia de classe. Feu clic a la imatge ⇓

AJUTS MENJADOR 2020-2021

Ja ha començat el període de sol·licitud de les beques de menjador pel curs 2020-2021. La setmana del 15 al 19 de juny, es van poder recollir les sol·licituds a l’escola. L’horari per entregar les sol·licituds signades i la documentació de les beques de menjador serà el següent:

Del 29 de juny al 3 de juliol 9:30 a 11:30h per la porta de l’Avinguda Santa Coloma.

Molt important: No es podran entregar les sol·licituds fora de l’horari establert. Només pot venir una persona a fer les gestions i cal mantenir la distància de seguretat i complir les recomanacions de salut i higièniques, és indispensable l’ús de la mascareta.