Reprenem l’activitat de Padrins lectors

Aquesta setmana hem reprès l’activitat per impulsar la lectura en el nostre centre ja iniciada durant el curs passat. Es tracta de l’apadrinament lector entre alumnes de 1r i de 6è de Primària. A partir d’aquesta setmana i fins a finals de curs, un cop a la setmana, els alumnes de sisè baixaran a les aules de 1r per llegir contes.

En aquesta primera sessió els alumnes de sisè han regalat un punt de llibre (confegit per ells mateixos) als seus fillols i filloles. Avui era un dia de retrobament després de les vacances.

Aquí us deixem una mostra gràfica del moment.