Música per escoltar – 14

richard straussLa música que gaudirem durant aquestes dues setmanes correspon al director i compositor alemany Richard Strauss. La seva trajectòria abarca des del Romanticisme fins a la meitat del segle XX. Va ser un músic notable pels seus poemes simfònics i òperes. D’aquestes, les més conegudes són Don Quixot i Així parlà Zaratustra.

El fragment que escoltareu aquests dies és un fragment de l’òpera de Strauss, “Així parlà Zaratustra” que Stanley Kubrick va incloure a la banda sonora de la famosa pel·lícula 2001: Una odisea en el espacio.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *