Música de la setmana 17

dia-de-la-pauAquesta setmana celebrem el Dia del DENIP, Dia Escolar de la No-violència I la Pau, i es treballa a l’escola la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Per això hem escollit una cançó de The New Sekkers. Aquesta banda britànica pop es va formar al 1969. La seva música té influències del rock i del folk i va tenir èxit a partir dels anys 70. Tot i així, la cançó que els va donar el primer èxit a nivell mundial va ser “I’d like to teach the world to sing” al 1972.

Aquesta cançó va ser versionada i utilitzada per la marca coca cola per fer la seva campanya publicitària de Nadal al mateix any i es va convertir en un gran hit, ja que va estar en totes les llistes d’èxits. Per aquest fet ha estat molt interpretada i traduïda en altres llengües. “El món seria més feliç” és, per tant, la versió en llengua catalana.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *