IV Concurs d’enigmes matemàtics

cropped-caratula-bloc3

Benvinguts al IV Concurs d’Enigmes Matemàtics!

Iniciem avui, de nou, la competició per a tots aquells alumnes de 5è i 6è als quals els agraden els nombres, la geometria, els problemes de lògica…

Us recordem les normes del concurs… Per participar només haureu d’entrar en el bloc “L’enigma matemàtic” i llegir el repte que cada setmana es planteja. Si sabeu la resposta, podeu enviar un missatge amb el vostre nom, el curs i la solució de l’enigma plantejat. Recordeu que teniu uns dies per pensar i donar la vostra resposta (seguiu les instruccions que es donen amb cada enigma per tal de fer-ho bé). Per cada enigma encertat anireu guanyant punts i els tres alumnes que aconsegueixin arribar més amunt en la classificació rebran un diploma i un premi.

Comencem, doncs, un nou camí ple de misteris matemàtics… Animeu-vos a participar i molta sort a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *