Ens visita l’escriptor Jaume Copons

Avui els alumnes de cinquè hem tingut l’oportunitat de xerrar amb l’escriptor Jaume Copons.

A classe, havíem treballat la seva biografia i hem tingut l’oportunitat de fer-li algunes preguntes sobre la seva infantesa, les seves aficions, els seus escriptors preferits…

També hem pogut esbrinar aspectes sobre la seva obra “La mà negra” i “L’espasa de Galerna”, llibres que hem llegit durant les últimes setmanes. Ens ha parlat dels personatges, la seva font d’inspiració, com s’organitza per escriure els llibres… Ha estat una xerrada molt interessant.

Per últim, ha tingut l’amabilitat de signar exemplars de la seva obra que alguns alumnes han volgut portar.

Esperem continuar gaudint de la seva obra i de futures xerrades literàries tan interessants com la d’avui!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *