Anna Vila, arriba amb l’Albert i els seus coloms missatgers al Fray

Els alumnes de cinquè del club de lectura de l’Albert i els coloms missatgers” hem acabat el mes de gener amb la visita de la seva autora, l’Anna Vila.
L’Anna Vila ens ha ofert un amable apropament al món de la cria de coloms, i la seva particular experiència vital en primera persona, regal de l’afició del seu propi avi .
Tots l’ hem poguda fer una mica nostra a través de la lectura del seu llibre i les aventures de l’Albert i la seva colla d’amics.
Els alumnes l’hem volgut obsequiar amb l’arbre dels coloms missatgers, on cada nen i nena li ha volgut transmetre personalment el seu missatge d’agraïment.
Un cop més, l’experiència ha estat possible a través de la col•laboració de l’escola amb la Institució de les Lletres Catalanes.