Sant Jordi 2017: Jocs Florals i lectura compartida.

Com cada any, hem celebrat a l’escola la diada de Sant Jordi. Al matí, els nens i nenes de sisè van fer l’entrega de diplomes, roses i llibres a totes les classes de la nostra escola amb motiu dels Jocs Florals d’aquest any.

Els més petits de l’escola van recollir els premis els primers per haver fet el llibre de les cares que ha quedat exposat al hall de l’escola. Els encarregats de la classe dels Dracs van ser l’Ainhoa i el Keivel i de la classe de les Bruixes: el Lucas i la Leyre.

Després van ser el torn de P4. De la classe dels Gegants van sortir el Fah i la María i dels Capgrossos el Juan i la Janna; tots quatre van llegir dues de les endevinalles que van fer pel seu llibre de les endevinalles.

Per últim, van sortir els nens i les nenes de la classe de P5 dels Minairons i de les Cucaferes a recollir els seu premi per haver fet el llibre dels rodolins.

Els més grans de l’escola ens van oferir com a regal el ‘Ball de bastons’ que ens va encantar i a la tarda grans i petits van sortir al pati a llegir contes en rotllana.

Per acabar la tarda, els pares i les mares del AMPA ens van donar coca i sucs per berenar, Nyam!

Us deixem unes fotos de la Diada. Desitgem que us agradin!

Fotos Sant Jordi 2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *