Iniciem el nou curs 2016-2017

Bon dia!  Ja tornem a ser aquí!

Després de dos mesos de platja, piscina, excursions, estones familiars, viatges… us hem de dir que les vacances han acabat i és el moment de tornar a l’escola. Ja teniu ganes?

Donem la benvinguda a aquells alumnes i famílies que comencen a formar part de la nostra escola.

També volem donar una càlida rebuda als nous mestres que ens acompanyaran durant aquest nou curs: Anna, Manuel, Mònica, Elisabet i Gemma.

Ens esperen moltes novetats. Per començar, ens han pintat el vestíbul de l’escola. Oi, que fa goig? Entre tots en tindrem cura? Segur que sí!!!

També tenim preparats un munt de tallers, activitats, projectes, ambients, reptes… que segur que gaudirem mentre anem aprenent.

Així que prepareu una motxilla plena de ganes, il·lusió i empenta per fer que aquest curs sigui una experiència inoblidable per a tots.

Bon curs a tothom!!

BON-INICI-DE-CURS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *