Dia mundial de la pau i la no violència.

Dissabte passat, 30 de gener, es va celebrar el Dia mundial de la Pau i la No violència. Un any més l’escola ha volgut sumar-se a aquesta celebració. Per això, avui 1 de febrer, els alumnes de tercer han realitzat una exposició sobre la vida d’un home que ens va ensenyar a tots que hi ha una manera diferent de lluitar contra les injustícies: Mahatma Gandhi. També ens han recordat el decàleg de la pau.

Per acabar hem sortit tots els alumnes al pati on, amb ajuda dels alumnes de cinquè, hem confegit un gran símbol de la pau.

P1060188