La cantina de cicle superior

Cuineres, esportistes, policies, pintors, cambreres…  Ja fa dies d’això, però encara recordem com, per Carnestoltes, la nostra escola es va omplir de diferents oficis.

L’alumnat de cicle superior va començar la festa compartint els balls que havien preparat amb companys i famílies. En els que, a banda de ballar, van fer una demostració de diferents habilitats esportives.

Després… Calia acabar de preparar LA CANTINA DE CARNESTOLTES per gaudir-la divendres a la tarda.

• Quines cantines hi havia?

De menjar, de begudes, de jocs, de relaxació, de balls…

• Com es van organitzar?

Per grups es van encarregar de preparar els diferents espais i menjars. Per fer això va caler preguntar, calcular quantitats, fer pressupostos, anar a comprar, fer cartells i pensar en distribucions. Un seguit de feines que va durar diversos dies.

• I què més calia fer?

A banda de les cantines es van organitzar la neteja, els espais generals i l’ordre.

• I com es “comprava” a les diferents canines?

Doncs amb els tiquets aconseguits a la banca cívica. Un grup va ser l’encarregat de preparar diferents reptes matemàtics, que, un cop superats, es podien bescanviar pels tiquets.

De la col·laboració entre tots en va sortir una gran tarda en què tot l’alumnat va gaudir molt! Gràcies per l’esforç i l’estona compartida!