La Barcarola al gran teatre del Liceu

Dimarts passat les nenes i els nens del cicle d’Educació Infantil van gaudir de l’espectacle “La Barcarola” a la sala Foyer del gran teatre del Liceu. (Podeu fer clic a la paraula Barcarola per accedir a més informació).

Aquesta activitat està subvencionada pel projecte Komtü, del qual formem part, en col·laboració amb el Liceu per tal de treballar l’educació musical i l’educació emocional amb els i les alumnes de l’escola.

Durant setmanes, s’han treballat algunes de les peces musicals de l’espectacle i a més a més, entre totes les classes d’infantil, hem elaborat un mural amb la col·laboració de les famílies i un munt de dibuixos de barcaroles fetes pels nens i nenes. Aquest mural està exposat, podeu passar a veure-ho!

El transport per a aquesta activitat ha estat finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU (PROA+).