P3 VISITA L’AQUÀRIUM

El passat dilluns 11 de maig, l’alumnat de P3 va gaudir d’una sortida a l’Aquàrium de Barcelona. Durant la visita, els infants van poder observar una gran varietat de peixos i altres animals marins molt diversos i sorprenents.

A més, també van participar en un taller sobre els animals, on van descobrir moltes curiositats i van aprendre aspectes nous sobre la vida dels mamífers, rèptils, peixos, aus i amfibis. Fins i tot, els van demanar ajuda per investigar i descobrir quin era un animal que havien trobat a les platges de Mallorca, una activitat que va despertar molt interès i entusiasme entre els nens i nenes.

Després de la visita, van dinar a la terrassa de l’Aquàrium i, a mitja tarda, van tornar a l’escola. Va ser una experiència molt enriquidora i s’ho van passar d’allò més bé!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut