Sant Jordi

Els alumnes de 4rt hem treballat “El còmic” ho hem fet de manera individual i grupal. Han sortit còmics molt interessants i amb històries molt boniques. A més hem treballat la perspectiva de gènere canviant el conte de Sant Jordi, en els nostres còmics la princesa té nom, i no necessita un príncep per salvar-se, o poder el Drac és una Dragona i no és malvada, potser la història passa al S.XXI, “La creatividad es tan importante en educación como la alfabetización, y por eso debemos tratarla con la misma importancia.” Ken Robinson.

Enllaç per veure tots els còmics dels alumnes de 4rt