RUTA MODERNISTA

Hola famílies!

Tornem a posar en marxa el bloc per a explicar-vos que, els alumnes de 5è i 6è de l’escola, vam poder gaudir d’una ruta modernista a Barcelona, el dimarts passat. La nostra ruta va començar al recinte de Sant Pau. Aquest recinte és una joia Modernista i és Patrimoni Mundial des del 1997. Allà vam poder visitar de forma guiada diferents espais que ens van acostar a l’ambient de l’època i que ens van ajudar a entrendre aquest moviment artístic.

Després, vam poder veure i aprendre sobre la Casa Milà i la Casa Batlló, al passeig de Gràcia. Després d’un llarg passeig, vam arribar al parc de la Ciutadella, on vam poder dinar i gaudir d’una estona de lleure.

Ha estat una sortida molt interessant a on hem pogut gaudir de l’art i de la història que ens expliquen aquests edificis tan emblemàtics.