SANT JORDI CONFINAT

SANT JORDI CONFINAT!!

BIBLIOTECA MONTFOLLET: LES AVENTURES D'EN MASSAGRAN

Aquest any, tot i el confinament, no ens hem donat per vençuts i hem celebrat Sant Jordi en format virtual.

Evidentment, ha estat diferent a altres celebracions, com a conseqüència de la covid-19 que no ens ha permès realitzar totes les tasques que teníem planificades, però també perquè hem volgut retre homenatge a l’escriptor  Josep Ma Folch i Torres de qui l’escola en pren el nom.

A continuació, adjuntem un document amb les produccions que l’alumnat de 6è,  inspirant-nos en una il·lustració del llibre d’aventures del Sr. Folch “Les aventures extraordinàries d’en Massagran”, hem escrit per a tots vosaltres.

Esperem i desitgem que gaudiu de la LECTURA!!

(cliqueu a la paraula LECTURA per començar a llegir)