CARTES ALS HOSPITALS

L’alumnat de 6è, durant aquest període de confinament imposat per la pandèmia que ha generat el covid19, hem participat en el projecte “Cartes que curen” de l’Hospital del Mar i “No esteu sols” de l’Hospital Clínic.

Hem volgut, des de les nostres limitades possibilitats, col·laborar i intentar que els malalts no se sentissin abandonats i transmetre’ls molts ànims i coratge.

Abans d’escriure, vam imaginar-nos com es devien de sentir i vam creure que si nosaltres estiguéssim en la seva situació les paraules d’uns nens i nenes que podrien ser la dels nostres néts i nétes ens alegrarien i ens donarien ganes per seguir lluitant.

Per això, vam agafar els ordinadors i vam escriure les nostres cartes.

A continuació, us deixem llegir alguns fragments:

“No hi ha que perdre la calma , tots sortirem cap a davant , la unió de tots ens farà superar aquesta crisis ”

“Tant de bo et recuperis ben aviat i rapidet puguis veure a la teva família, amics i
fer llargues passejades pel carrer i un dia puguis venir a la meva escola”

“I et dono aquesta carta per donar-te ànims i que mai et
donis per vençut o vençuda que tot passa tard o d’hora i
segueix així amb un somriure i l’alegria de sempre”

“vostè no es preocupi que ja veurà que això es passarà, AGUANTI!¡!¡ Ja veurà que en un mes es posarà bé i podrà veure a la seva família, no es preocupi”

“MOLTS ÀNIMS US POSAREU BÉ I QUE TOT PASSARÀ I QUE AVIAT TORNAREU A
ESTAR A CASA.
Et convido a venir a la meva escola es diu Folch i Torres, així ens podeu explicar que fèieu abans
i que fareu després del coronavirus”