CARNESTOLTES MOLTES VOLTES!!

La passada setmana vam celebrar el CARNESTOLTES a la nostra escola. Va ser una setmana plena d’emocions i somriures; l’escola es va omplir de color i xerinol.la i durant uns dies vam oblidar les penes i els moments tristos. SEMPRE HAURIA DE SER CARNESTOLTES !!!

Ací us deixem unes fotos d’algunes de les activitats que vam fer. Els alumnes de sisè van tenir un paper molt important durant la setmana, es van convertir en els ajudants del CARNESTOLTES i ens van informar diariament  de les consignes carnavaleres.