Llegim junts!

Bon dia famílies!

El passat divendres el grup de 5è va rebre una visita molt especial…els nostres fillols/es d’I5 van venir a la nostra classe per a llegir plegats un conte que ells havíen triat. Va ser una trobada molt relaxada que va servir per acostar poc a poc als infants d’I5 a la lectura i per a animar-los a disfrutar dels contes i de la companyia dels seus padrins/es lectors.

L’apadrinament lector contribueix, no solament a que l’alumnat reconegui el valor i la importància de la lectura, sinó que també serveix per a crear vincles entre els diferents nivells de l’escola. Aquests vincles ens enriqueixen i contribueixen a que dins l’escola tots siguem una petita gran família!