Practiquem les fraccions a 6è!

Als alumnes de sisè, que assisteixen a l’aula d’educació especial, se’ls hi ha encomanat uns deures molt especials. Es tracta de practicar les fraccions, que estem treballant als temes 5 i 6 de matemàtiques, de manera online, mitjançant la web THATQUIZ (si cliqueu sobre aquestes lletres majúscules, s’obrirà la web de Thatquiz).

Aquesta web, no només permet crear un grup virtual igual que el que treballem a l’aula d’educació especial, amb els mateixos alumnes inscrits (i cada alumne amb la seva contrasenya per accedir), sinó que, a més, també s’autocorregeix i permet que el mestre, des de qualsevol ordinador i mitjançant el seu perfil, pugui accedir a les respostes (i notes) que han donat els alumnes, tot podent comprovar en què s’han equivocat i què cal, per tant, continuar treballant en el petit grup a l’escola.

De moment, les activitats disponibles per sisè són:

• Pràctica de sumes i restes de fraccions: RS9UFMXG
  • Pràctica de comparació de fraccions: 1949U6T5
  • Pràctica de multiplicació de fraccions: S19DFU2H
  • Pràctica de divisió de fraccions: AVMWREQA

Per tal d’accedir a les pràctiques, cal que obrin la web del thatquiz i col·loquin el codi de l’activitat que volen practicar on ho demana, just on s’indica (marca’t en vermell) en la següent imatge!

thatquiz

Després, només caldrà que seleccionin el seu nom (només hi ha els alumnes de sisè atesos a EE) i posin la seva contrasenya, la qual se’ls hi ha facilitat en una de les sessions en petit grup.

Animeu-los a participar i practicar!