La nostra escola als diaris de Lucera (Italià)

La nostra escola apareix en el diari de la ciutat italiana de Lucera per explicar com va ser la mobilitat Erasmus que van realitzar les mestres italianes al nostre centre durant la setmana de l’onze de març per observar i interactuar amb les nostres pràctiques educatives d’èxit.

Enllaç per veure l’article.

____Google (Noto Color Emoji - Unicode 15.1)____

Our school is featured in the newspaper of the Italian city of Lucera, showcasing the Erasmus mobility program conducted at our school by Italian teachers during the second week of March. This program aimed to observe and interact with our successful educational activities.