Excursió dels alumnes de 6è!

El dia 8 de novembre, els alumnes de 6è vam anar d’excursió al Refugi 307 i als Búnkers del Carmel.

Al Refugi, ens van explicar què va passar durant la Guerra Civil a Barcelona fa 80 anys i ens van ensenyar com es protegia la gent quan hi havia guerra. Vam poder entrar a un dels 1.401 refugis que els ciutadans de Barcelona van construir a pic i pala quan bombardejaven la ciutat des de l’aire i aquesta quedava devastada.

Després, vam anar als Búnkers del Carmel que, com ens va explicar l’Emma (la noia que ens guiava al Refugi), era el lloc on es vigilava si venien avions per bombardejar la ciutat, ja que és un punt estratègic on es pot veure tota Barcelona.

Podreu veure totes les fotos de l’excursió fent clic a la foto.