Escape room

Last week, the students from second to fourth grade solved an escape room. They found their classes all messy and with a lot of stolen school supplies.
A thief passed by our class! We had to use our English oral skills to find out who it was.

______

La setmana passada els alumnes de segon a quart de primària van resoldre un escape room. Es van trobar la classe desordenada i amb molt del material escolar robat.
Per la nostra classe va passar un lladre! Vam haver de fer ús de l’anglès per esbrinar qui va ser el lladre.