El Refugi 307 i els Búnquers del Carmel

El dimarts passat, els alumnes de sisè van visitar el refugi 307 situat al barri del Poble Sec de Barcelona. Va ser un refugi utilitzat per la població civil durant els bombardejos aeris que va patir la ciutat durant la Guerra Civil. Va ser una visita molt interessant en la que els alumnes van poder prendre consciència de l’horror de la guerra i sensibilitzar-nos per tal de que mai es torni a repetir.

Aquesta visita es va complementar anant després a les bateries antiaèries del Carmel. Enclau estratègic que va servir a l’exèrcit republicà per defensar la ciutat dels atacs aeris de les tropes feixistes durant la Guerra Civil. Les vistes són impresionants amb un dia esplèndid de cel seré com el que vàrem tenir. Us convidem a que hi aneu un diumenge en família!

Clica a la foto per veure les fotos i els vídeos