El petit Dalí

Ahir, els alumnes de 1r i 2n de l’escola vam fer una sortida al teatre. Tots plegats vam poder conèixer la història del petit Dalí, un xiquet molt creatiu amb una imaginació desbordant.

El viatge l’emprenem quan en Salvi (petit Dalí) troba una misteriosa clau que el durà a cercar quin tresor s’amaga.

El cas és que vam acompanyar al protagonista en el seu viatge fantàstic, ple de personatges molt divertits que ens van oferir un univers replet de referència de l’artista, com podeu veure a les imatges.

Aquest musical ens va agradar molt i us recomanem que, si podeu, aneu a veure’l! 🙂