Celebrem festes de parla anglesa en Arts and Crafts

Our students are celebrating St. Valentine’s Day in their Arts and Crafts classes.
We celebrate English-speaking festivities during Arts and Crafts time as it provides an opportunity to enhance our students’ cultural awareness while also working on their creativity and different art techniques.

__________________________

Els nostres alumnes celebren el dia de Sant Valentí en les seves classes d’Arts and Crafts.
Celebrem les festes de parla anglesa en les hores d’Arts and Crafts, ja que ofereix una oportunitat per millorar la consciència cultural dels nostres alumnes alhora que treballem la seva creativitat i diferents tècniques artístiques.