Cartells per rebre els alumnes i mestres d’Italià

Aquests són alguns dels cartells que l’alumnat de primària ha creat en Arts and Crafts per enviar via email als mestres i estudiants italians que acollirem a la nostra escola durant la setmana vinent.
Avui, a la sessió d’anglès de cinquè de primària, hem estat llegint algunes de les respostes que ens han escrit al rebre els nostres dibuixos.
Falta una setmana per rebre’ls i realment tenim motles ganes de coneixe’ls i viure aquesta experiència educativa i cultural amb tots ells.

____Google (Noto Color Emoji - Unicode 15.1)____

These are some of the posters that the primary school students created in the Arts and Crafts subject to be sent by email to the Italian teachers and students whom we will host at our school next week.
Today, during the fifth-grade English session, we read some of their responses.
We have only one week left before hosting them, and we are looking forward to living this educational and cultural experience.