5è ACTIVITATS 1R TRIMESTRE

Hola a tothom! Avui us volem mostrar algunes de les activitats que hem fet durant aquestes últimes setmanes!.

Si cliqueu la primera imatge trobareu un vídeo dels mòbils de tardor que hem fet entre els i les alumnes de 5è, estem molt contents i contentes del resultat i, a més, els hem aprofitat per decorar l’aula!

Si cliqueu aquesta altra imatge podreu veure que hem après a controlar l’electricitat a medi, forma part del nostre projecte!

Per últim, si cliqueu a la imatge següent podreu veure que bé ens ho vam passar els i les alumnes de cinquè patinant a la porxada.