PROPOSTES D’ANGLÈS

Good morning families,

“The English teachers” de l’escola sabem que aquests dies estan sent diferents i una mica complicats per tantes hores i hores que passem a dins de casa. És per això que volem proposar-vos alguns recursos en Anglès per poder utilitzar en algunes estones del dia, ja sigui amb els més petits de la casa com amb els més grans.

Pels nens i nenes d’infantil proposem:

English songs: al “Youtube” podeu buscar les SUPER SIMPLE SONGS. Sovint les escoltem a classe i us sorprendreu de lo molt que se les saben els vostres fills i filles.

També, Amb els més petits estàvem treballant els colors i els números amb anglès i aprofitant aquesta  cançó que aquí us proporcionem també estàvem introduint les parts del cos: The monster train: https://www.youtube.com/watch?v=yT4XQ65GmXY&feature=youtu.be

Segur que els nens i nenes s’alegren molt de tornar a escoltar aquestes cançons!

Stories: durant el trimestre hem treballat els següents contes:

• The very hungry cartepillar
  • Brown bear, brown bear, what do you see?
  • Dear zoo

Podeu buscar-los al “Youtube” i els trobareu de manera animada per tal que els vostres fill i filles escoltin durant una estoneta una història en Anglès. Ja veureu lo bé que coneixen els personatges i el vocabulari!

Pels nens i nenes de primària proposem:

Per als nens i nenes de 1r i 2n us proposem el canal de Youtube amb el que algun cop hem treballat a classe, WOW  ENGLISH TV: https://www.youtube.com/channel/UCx1xhxQyzR4TT6PmXO0khbQ. A aquest canal trobareu històries i cançons dels nostres amics Steve and Maggie amb els que podreu repassar vocabulari de diferent tipus: menjar, els membres de la família, els animals, etc. Tot i que també podeu utilitzar les pàgines que proposem als més majors.

I per als més atrevits us proposem una activitat molt interessant. Que realitzeu el vostre propi TWISTER! D’aquesta manera podreu repassar les parts del cos i els colors, és un joc que hem utilitzat molt a la classe de 1r però pensem que als de 2n també us encantarà. Necessitareu pintures i un llençol vell. Al llençol amb les pintures (amb molt de compte) podeu dibuixar els cercles dels diferents colors del twister, poseu tants colors com vulgueu, pot ser un twister molt gran o petit, depèn de vosaltres.

(*Si no podeu utilitzar un llençol vell podeu crear igualment el twister amb diferents papers posats a terra, cadascun d’un color*)

Per fer que els pares també participin seran ells mateix els que us donin les instruccions per a jugar. Exemple:

-Touch the colour blue with your head.  (Toca el color blau amb el cap)

-Touch the colour red with your ear. (Toca el color vermell amb la orella)

-Touch the colour yellow with your nose. (Toca el color groc amb el nas)

-Touch the colour green with your hand. (Toca el color verd amb la mà)

Animeu-vos a jugar!

Per als nens i nenes de 3r i 4t, amb la pàgina del British Council (https://learnenglishkids.britishcouncil.org/es) s’ho passareu d’allò més bé repassant l’Anglès. Hi podeu trobar molts materials diferents: cançons, històries per a escoltar, poemes, vídeos. Hi trobareu un apartat per a llegir i escriure, altre en el que trobareu jocs per a practicar l’Anglès oralment, un tercer per fer exercicis de gramàtica i vocabulari i un munt de coses més! Us convidem a entrar-hi!

Per altra banda, a la pàgina Freddie’s Ville (https://www.freddiesville.com/) , hi trobareu també material interactiu per a repassar vocabulari i gramàtica bàsica. Aquesta pàgina està molt bé ja que està dividida per nivells proposant activitats per a totes les edats. Un recurs interessant que hi trobareu seran la quantitat d’activitats que hi trobareu i que es podem imprimir si així ho desitgeu.

Els nens i nenes de 3r i 4t també podeu animar-vos a crear el vostre propi TWISTER i jugar! Segur que podeu passar una bona estona en família.

ESPEREM QUE AQUESTA SITUACIÓ ACABI EL MÉS AVIAT POSSIBLE “AND SEE YOU SOON