I5 CONTES I LECTURA

A I5 ens agraden molt els contes, per això cada dia n’intenem explicar un com a mínim.

Els contes ens permeten posar el focus a la lectoescriptura, però a més a més, ens aporta capacitat d’escolta i atenció, vocabulari nou, enforteix el vincle adult-infant i que puguin fer volar l’imaginació. Un aspecte que també introduïm són les inferències, és a dir, fer hipòtesis que després podrem comprovar si són certes o falses.

Us animem a compartir moments de lectura amb els infants, ja que són molt beneficiosos!

Nosaltres, des de l’escola, estem impulsant la lectura amb els padrins i les padrines. Així que cada dimarts tenim la visita de la classe dels padrins i les padrines.