I5 ACTIVITATS A CASA

Bon dia a tothom!!

Us pengem algunes fotografies dels infants d’I5 que ens han fet arribar. Com veureu, estan fent de tot i més! De ben segur, molts de vosaltres esteu fent moltes activitats, així que si voleu, envieu-nos les fotos i les compartim!

Mireu, el Mario ha fet diverses manualitats i també ha fet feina de l’escola: algunes sumes, mots encreuats, laberints… Què bé Mario, et felicito!

La Mia ha estat treballant molt sobre els animals vertebrats i invertebrats, els ha classificat i ha après les característiques de cada grup, a més, també ha fet grafisme, comptatge en english i moltes més activitats! Segueix així Mia, ho estàs fent genial!

L’Arnau ha estat fent també moltíssimes activitats. Ha tocat diversos instruments: la bateria i la guitarra. També ha dibuixat, pintat i llegit contes. Ja m’ensenyaràs a tocar la guitarra, Arnau!

El Nil que ha fet  un munt de coses. Ha descobert una curiositat sobre la metamorfosi, mireu el vídeo que ho explica molt bé. També, ha après a fer sudokus i ho fa genial! A més, mireu quin pastís ha cuinat, mmmm… QUINA PINTA NIL, m’apunto la recepta per fer-la a casa també!

Mireu el Mark, la Lucia i tota la seva família ens ensenyen tot de manualitats i activitats ben xulis per fer a casa. M’ha encantat la manualitat de les mans fetes amb goma eva, me la copiaré per fer-la jo també i tenir-la a la classe!!

El Santiago ens ensenya diferents feines i activitats que ha realitzat. Mireu quines sumes i restes està fent. Molt bé campió!!

Mireu l’emma, està molt concentrada mirant els vídeos dels animals vertebrats i invertebrats; i també fent feines molt divertides. I a més, també juga a cuinetes dins d’una cabana, al mig del menjador!!

I per últim, l’Eliezer ens envia uns vídeos súper bonics del que està fent a casa. Quan tornem a l’escola, ens hauràs d’explicar tot això que estàs aprenent sobre els estats de l’aigua que és molt interessant!

UNA ABRAÇADA I MOLTS PETONS A TOTS I TOTES :)!