I3 DARRERES ACTIVITATS I BON ESTIU

Hola famílies

Durant el confinament us hem anat enviant diferents propostes i vosaltres ens heu anat fent el retorn amb fotos i vídeos boníssims. Ens ha agradat molt veure als infants fent les activitats i gaudint d’elles. Aquí us deixem les últimes fotos perquè us pugueu veure uns als altres com heu estat treballant de valent durant els dies que no hem pogut estar junts a l’escola. Us hem trobat molt a faltar. Gràcies a tots per no trencar aquest vincle família/escola durant aquest temps de confinament tan difícil.

També us voldríem desitjar a tots que passeu un bon estiu, que carregueu piles per encarar el proper curs amb entusiasme i alegria. Posem rumb a I4!!!!!