Celebrem el dia de la PAU

El dia 30 de gener a l’escola vàrem celebrar el dia de la PAU!! Al matí l’alumnat de tota l’escola, mestres i familiars hem participat en diverses curses. Entre cursa i cursa, en rotllana hem cantat i ballat diferents cançons de la pau.

A la tarda, hem gaudit d’una xocolatada per recuperar energia i poder tornar a ballar al pati la cançó de “som amics”.

A l’aula hem realitzat diferents activitat per treballar el significat de la Pau com: hem explicar contes, hem fet un mural amb mans pintades i hem escrit pau en diferents idiomes, i ens hem emportat alguna manualitat.

A l’escola cridem ben fort: SI A LA PAU, NO A LA GUERRA!!!

Si cliqueu a la imatge veureu alguna foto.