Carnestoltes arriba a infantil!!

Ja tenim al REI CARNESTOLTES al cole. Amb ell arriba, també, la diversió, la màgia i la fantasia. És per això, que aprofitem aquesta festa que ens agrada tant per gaudir d’uns dies molt especial!!!

El REI CARNESTOLTES ens ha portat unes consignes molt divertides relacionades amb el projecte que treballem a l’escola: HÀBITS I ALIMENTACIÓ SALUDABLE.

• DILLUNS: Si mengem bo i sà, a la cara es veuà. ( portem la cara pintada de fruita, verdura, peix…)
  • DIMARTS: Per a viure bé, algun esport has de fer. ( vestits d’algun esport)
  • DIMECRES: El cos net i polit, i el cabell ben guarnit. ( cabell guarnit com sigui)
  • DIJOUS: Anem a dormir a l’hora, i portem pijama a l’escola.

Visca la disbauxa i la xerinola!!! Visca el REI CARNESTOLTES!!!

Aquí trobareu un recull de fotos de tots aquests dies tant divertits. Cliqueu a la foto del vostre curs i les podreu veure.

P3. pomes

P4. maduixes