AIXÍ TREBALLEM A INFANTIL

A l’escola també treballem per PROJECTES, pensem que és una bona manera de centrar-nos en els interesos dels infants.

El treball per projectes és una metodologia que permet a l’infant pensar, investigar i fomenta el ser crítics.

Per tant l’aula ha de ser un espai on ells experimentin, aprenguin coses que els enriqueixin, es relacionin i creixin com a persones. Això s’aconsegueix quan els alumnes els agrada, els motiva allò que treballen.

Us deixem uns videos on podreu veure un tastet d’alló que hem treballat.

Aquí veureu la nostra petita galeria d’art!!

Paleta (pintura) - Wikipedia, la enciclopedia libre

i aquí podreu veure els projectes que hem realitzat aquest curs.

Si els reptes el motiven el treball per projectes és per ell | Un cop de mà | Suport pedagògic