Tot fent de Picasso

Després d’anar d’excursió al museu de Picasso de Barcelona, els alumnes de Cicle Superior vam reproduir alguns dels seus quadres. En aquesta ocasió  no vam reproduir-los individualment, sinó per grups on cada alumne va dibuixar una fracció de la pintura que li corresponia. A continuació, els pintors d’un mateix quadre vam juntar les diferents parts del mateix i finalment, vam omplir-lo de color. El resultat he estat espectacular!! De ben segur que si Picasso aixequés el cap, estaria d’allò més orgullós amb les nostres obres!!