Setmana cultural a P4

setmana-cultural-310x165

Que que bé que ens ho passem aquesta setmana!!!!

Hem fet un munt d’activitats diferents: tallers, sortides, activitats amb padrins, danses…

Les activitats que hem realitzat han estat relacionades amb el projecte de l’escola, L’ART.

Si voleu veure un recull de fotos de totes aquestes activitats cliqueu al títol i podreu veure com hem disfrutat!!!!

• Inventem contes amb els padrins: A partir de quatre imatges, que hem retallat i ordenat al nostre gust ens hem inventat un conte i li hem posat títol. Encara ens queda acabar els detalls i després en veureu el resultat final. De moment veieu el procès.
  • Visitem la biblioteca: anem a la biblioteca i l’Àngela ens explica un conte, tot seguit ens deixa mirar els que hi ha a la biblioteca, n’hi han moltíssims!!!!
  • Fem tallers intercicles: ens ho hem passat genial!! hem fet molts tallers diferents:
    – Brotxeta de fruita.
    – Escultura de filferro.
    – Pintem una pedra.
    – Circuit psicomotriu.
  • Intercanviem contes: Cadascú ha portat un conte de casa i l’hem compartit amb els companys de classe.
  • Demostració de dansa i música :  Dues mares han vingut i ens han ensenyat que bé saben fer d’artistes!! La mare del Derek ens a tocat l’acordió i la mare de la Jelena ens ha ballat una dansa clàssica.
  • Activitats Sant Jordi: Hem sortit al patí tot infantil i hem intercanviat danses i poemes que hem treballat de Sant Jordi.
  • Taller dels sentits : Dilluns hem realitzat un taller dels cinc sentits. Hem tocat objectes d’una caixa i hem endevinat què era; hem olorat unes bossetes d’olor; hem buscat amb la vista uns animals camuflats en unes fotografies; hem tastat i hem endevinat si era sal o sucre. També hem escoltat diferents sons i hem endevinat de què eren. Ha estat molt divertit!