Pablo Picasso a Cicle Superior

Els alumnes de 5è i de 6è ens estem endinsant en el fantàstic món del pintor PABLO PICASSO, artista espanyol que va començar a pintar les primeres obres de ben petit. La seva obra va evolucionar fins a convertir-se en un dels precursors  del cubisme conjuntament amb Georges Brake .

picasso-foto-noticias-totenart

Nosaltres, a l’escola, realitzarem diverses activitats relacionades amb aquest geni de l’art per tal que els alumnes experimentin i perdin la por a realitzar activitats artístiques. Tanmateix aquest procés ens servirà per poder realitzar un treball més analític d’una interpretació molt personal que va realitzar de Las Meninas.

Us adjuntem un vídeo que il·lustra molt bé la seva obra pictòrica i com les seves produccions van evolucionar al voltant de les seves experiències personals.